99,428 +103734 -4306
Kudos
#465 (Top 0.1455%)
| Kudos/dag | 24.8 |
| Kudos/reaguursel | 42.49 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 10582 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -253 |
99,428 +103734 -4306
Kudos
#465 (Top 0.1455%)
| Kudos/dag | 24.8 |
| Kudos/reaguursel | 42.49 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 10582 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -253 |
2,340
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.58 |
| Topreaguursels | 39 |
| Woorden per reaguursel | 13 |
| Reacties per reaguursel | 0.42 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 35 |
| Geregistreerd op | 30-06-2015 |
| Eerste reactie op | 03-07-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 11:09:28 door Peterrrrrrrr op Consumentenprogramma Kassa stopt
Appels en peren.
2 kudos 2026-06-22 10:19:08 door LinkseRukker43 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Kassa heeft/had wel wat meer inhoud
0 kudos 2026-06-22 07:14:45 door Internetriddert op Kees haat warmte
Kees doet niet aan fappen.
1 kudos 2026-06-20 10:41:30 door prakkert op Politie heeft hulp nodig
Correctie, geen schroevendraaier maar een extra telefoon.
6 kudos 2026-06-20 10:39:05 door prakkert op Politie heeft hulp nodig
Ik gok precies andersom, wat doet die jongen anders met 2 tasjes en een schroevendraaier in z'n hand.
8 kudos 2026-06-13 14:07:49 door creamandchiveschips op De Oranjebus op weg naar het stadion
Misschien moeten we horizontale telefoons gaan ontwerpen met brede broekzakken om dit probleem op te lossen. Zal even duren, maar dan hebben we weer filmpjes die je op de laptop/pc kan bekijken.
0 kudos 2026-06-10 04:21:11 door Vwiend op Vogel in je oog
Aansteller. Ik heb buiten altijd een helm op.
-11 kudos 2026-05-27 13:45:16 door Mentale Retardatie op Zomeerhitklappersong van de zomer!
Is toch leuk! Ik zie dagelijks in Utrecht knoop-in-je-hoofddoek taferelen, wat een heel stuk minder is.
5 kudos 2026-05-24 11:24:19 door Mister-mistur op Motorrijder op de vlucht
Dat zie ik zelf ook wel.
14 kudos 2026-05-23 14:42:50 door teleersteenstot10 op Demo op het spoor
@Wateenaccountnaamzeg | 23-05-26 | 16:38: Het spoor oplopen en de vrije doorgang van treinen blokkeren is in mijn ogen bijzonder agressief.
-13 kudos 2026-05-23 14:38:44 door Wateenaccountnaamzeg op Demo op het spoor
Omdat ze zich niet agresief opstellen, niet met dingen gooien naar de politie etc. Ik vind ze ook kut maar snap het verschil wel, die lui in loosdrecht waren ook voornamelijk dolgeslagen tokkies die niks met loosdrecht zelf te maken hadden.
-1 kudos 2026-05-22 14:26:01 door DragonBustuh op Bijna in de vangrail
Ik zie inderdaad geen schade, mischien wel een keer extra de bandjes checken ....
-1 kudos 2026-05-22 12:28:54 door Nordic_Stalker op Gewoon een kwestie van even internet raadplegen.
Gewoon een bakje Covfefe geven, zijn ze zo stil.
1 kudos 2026-05-17 14:08:02 door Arie Boom-SWA op Bericht aan alle buurjongens
Zolang de banden nog op spanning staan durf ik wel een ritje te maken. En ik kan ze alle vier op spanning zien in deze video.
4 kudos 2026-05-17 13:24:05 door supermax op Bericht aan alle buurjongens
Je hebt gelijk. Nou, nog één keer mee door de wasstraat en dan schrijf ik 'm af.
33 kudos 2026-05-17 12:51:29 door Cromabuik op Bericht aan alle buurjongens
Verliest geen druppel olie.
Draait makkelijk 8000 toeren.
Goedkoop in onderhoud.
Gewoon een lekkere ragbak om je rijstijl te verbeteren.
31 kudos 2026-05-17 12:43:58 door Paymaster op Bericht aan alle buurjongens
lekker boeiend, gewoon doen
0 kudos 2026-05-16 12:44:30 door TommeltjeHorlepiep op Longa-Bennekom altijd gezellig
Nee knuffelen en rehabilitatie.
6 kudos 2026-05-11 15:38:27 door Leegzwembad op Kamikazedemonstranten in actie
@Mush Scotia | 11-05-26 | 16:43: maar ze breken wel 2 wetten van de wet openbare manifestaties, 1 is de overduidelijke demonstreren op het spoot 2e is de woordvoerder van dit clubje zegt leuk tegen de media dat ze dit doen om financiële schade te veroorzaken wat ook illegaal is en tegen de Wom ingaat. Dit soort acties zonder flinke onmiddellijke reactie zorgt er uiteindelijk voor dat ze onze demonstratie rechten gaan aanpakken en nog vele mensen daar mee eens gaan zijn terwijl het juist een belangrijke recht is. Hier het artikel waar die woordvoerder dat zegt https://archive.ph/2026.05.09-...
-5 kudos 2026-05-11 14:43:35 door Mush Scotia op Kamikazedemonstranten in actie
Misschien omdat ze hier niet met vuurwerk en voorwerpen richting Politie gooien. Het is alleen wel kneiter belachelijk dat deze lui dezelfde dag weer op straat staan en de dag erna weer hetzelfde flikken. Kosten de staat klauwen met geld en ze bereiken 0.0 met hun acties en averechts effect met betrekking tot enige sympathie vanuit de maatschappij. Minimaal 8 politievoertuigen die niet kunnen worden ingezet bij een inbraak, reanimatie, mishandeling, verkrachting en ga zo maar door.
1 kudos 2026-05-11 14:37:58 door Vage_eddie op Kogelvrij masker
Dat, en een gebroken nek.
1 kudos 2026-04-14 00:51:55 door Pipo der Clown op Bluspiloot met skills
@GraafSteno:
Had meer van je verwacht. Blusvliegtuigen vallen onder de uitzonderingen vwb verplichting taws (zelfs basic gpws) en als het al aanwezig is staat tcf/egpws uit. Basic modes 1/2 worden bij bluswerkzaamheden normaalgesproken niet getriggerd, hoewel het natuurlijk niet uit te sluiten is. Wat wel getriggerd wordt is mode 4a/b, "too low, gear/flaps" of, bij hogere snelheid, "too low, terrain". Als mode 3 triggert als je uit het water komt, moet je harder trekken. Mand.
0 kudos 2026-04-13 14:06:09 door GraafSteno op Bluspiloot met skills
Eerder "don't sink! don't sink!"
-4 kudos 2026-04-13 13:04:15 door Schraalhans op Bebe Rexha gooit "Mand!" in RTL Tonight
Ok boomer.
16 kudos 2026-04-11 19:09:58 door dikkejenkie op Belletje krijgen in 2001
Klopt, op je totaal gepimpte doorzichtige Nokia 3310 frontje.
0 kudos 2026-04-11 12:42:24 door Greenhorn op Geframed worden voor moord
Zij zichzelf en jou ook niet.
4 kudos 2026-04-11 12:33:34 door Boombast op Een tattoo laten zetten
Hem.
4 kudos 2026-04-07 20:18:41 door Be2712be op Hard werkende mensen
@Kameleon4 | 07-04-26 | 21:35: Kaliumcyanide is ook oplosbaar in water en biologisch afbreekbaar.
2 kudos 2026-04-07 19:47:39 door InternetNiet op Hard werkende mensen
@Kameleon4 | 07-04-26 | 21:35: Als je laag ijzergehalte hebt, dan zijn die metaaldeeltjes wel fijn.
11 kudos 2026-04-07 19:35:11 door Kameleon4 op Hard werkende mensen
Maar hout is van nature wel antibacterieel.
Plastic sluit niet zoals hout vanzelf. en in de snedes komen bacteriën te zitten.
Glas is funest voor je messen. Ook kan het zijn dat er dan metaaldeeltjes van je mes op je plank (en je eten) komen.
Vooral keramische messen brokkelen snel af, en eet je dus op.
En die PVA lijm is niet zo slecht voor je, biologisch afbreekbaar en lost op in water.
2 kudos 2026-04-07 18:03:15 door De_GBS op Hard werkende mensen
Dan mis je wel dat unieke vleugje Titebond in je maaltijd. Want hoe je ook draait of keert, een snijplank slijt en holt met de jaren wat uit. Ga maar eens in een slagerij kijken waar nog een houten blok staat (indien hout vandaag nog mag).
7 kudos 2026-03-25 01:35:32 door Frozen0102 op De PostNL-deurhanger
@PSHH | 24-03-26 | 23:53: In België is dat een stuk makkelijker.
2 kudos 2026-03-24 22:53:01 door PSHH op De PostNL-deurhanger
Schijnt dat het heel fijn is om tegelijkertijd te poepen en klaar te komen, maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen.
6 kudos 2026-03-15 16:45:00 door Loosecanon op Stukkie fietsen door het bos voor je ontspanning
Jij hebt meerdere tuins?
-4 kudos 2026-03-07 13:49:46 door RoccoG op Denk je ff aanhanger te huren
Ik heb liever asielzoekers naast m'n huis dan mensen als jij.
0 kudos 2026-03-07 13:49:14 door Omnium3 op Denk je ff aanhanger te huren
@VanLotje1 | 07-03-26 | 14:38:
Dat heeft niets met links of rechts te maken, ook linkse mensen vinden het vast onrechtvaardig dat "onze" kinderen geen huis kunnen krijgen maar statushouders met dezelfde leeftijd wel een huis krijgen.
-4 kudos 2026-03-07 13:38:32 door VanLotje1 op Denk je ff aanhanger te huren
Rechtse stemmingkwekerij.
57 kudos 2026-02-28 21:50:17 door orwellis op Gaat weer lekker los op het voetbalveld
Je verwacht het niet...
14 kudos 2026-02-25 10:56:14 door viejohuevon op De gemeenteraadsverkiezingen zijn weer begonnen
Tegenwoordig?
2 kudos 2026-02-18 13:06:01 door geenitalieen op Komt een flinke lawine aan daar
Luchtbakker. Het vervolg natuurlijk, het is als een boek zonder eind.
-1 kudos 2026-02-18 12:55:55 door Luchtbakker op Komt een flinke lawine aan daar
Wat had je nog verder willen zien, een compleet wit scherm?
3 kudos 2026-02-16 18:20:18 door Drildeur op Juicekanaal sloopt D66 kandidaat-staatssecretaris
DEI is springlevend in Nederland. Volgens het HR-Trendonderzoek van Berenschot, Performa en AFAS heeft ongeveer 1 op de 4 van de Nederlandse organisaties een DEI beleid.
4 kudos 2026-01-25 16:52:46 door nieuwsgierige pelg op Spelen met sterke drank en vuur gaat fout
Om te beginnen: zijn geboorte.
0 kudos 2026-01-23 09:32:26 door pietpvv op Wie heeft de witste tanden?
Wat denkt u dat er gebeurt zodra 1ste bak leeg is.
0 kudos 2026-01-17 22:38:21 door Befbabe op Nog even snel voor die auto langs
@ValeLaPena | 17-01-26 | 16:22: misschien moeten we ze dan maar ingraven.
5 kudos 2026-01-17 15:35:03 door Hanglamp op Nog even snel voor die auto langs
Die demonstreert in Nederland dat het te koud is en daar in de zandbak dat het te warm is.
18 kudos 2026-01-17 15:22:24 door ValeLaPena op Nog even snel voor die auto langs
Lastig vastlijmen
0 kudos 2026-01-13 09:43:02 door Kanhetnietlatensorry op Fijne paasdagen!
"Extra gerijpt", daarom ook zo duur.
1 kudos 2025-12-23 18:22:49 door Flabberkak op Speedpedelec te snel voor fietspad, te langzaam voor weg
Maar waarom rijden ze dan 50 buiten de bebouwde kom. Er klopt geen reet van de algehele verkeerssituatie daar. Uitzonderingen die de regel bevestigen blijkbaar.
0 kudos 2025-12-23 17:54:42 door JeronimusChaoticus op Speedpedelec te snel voor fietspad, te langzaam voor weg
Sorry ook buiten de bebouwde kom kan dit gebeuren.